sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Last night... boom boom bow !

Eilinen päivä oli niiiiin siistii !!
olin tosi innoissani ja onnessaan kun sain vaihdettuu työvuorot siten,että pääsen viettää lauantai-iltaa kavereitten kanssa..

päivä meni tooosi nopeesti ..tanssijalka alko jo vipattaa heti lauantai aamulla,kun tiesi et illasta tulee mahtava ! ei millään pystynyt keskittyy työn tekoon,vilkuilin vaan koko ajan kelloa,et se saavuttaa kuutta.
Mietin pitkään mitä puen päälle,minkälaiset meikit ja hiukset,niin ei tuu mitään paniikkia kun oon kotona =D
Töitten jälkeen olin sen verran uupunut et menin ottaa tunnin päikkäreitä,sanoin poikaystävälle et herättää mut tunnin päästä . Ja sitten kun tunti oli mennyt ja tultiin herättää.. aika kiukkunen olin.. olisin halunnut nukkuu vielä pidempään.. väsytti todella paljon... ihan hyvä vaan et herätti.. menin suihkuun ja aloin valmistella itseäni,siinähän se aika sitten meni ja kiiruskin meinasi tulla.... muutama tuntihan siinä aina vierähtää kun valmistelee itseään... siinä muutaman tunnin aikana kuunnellaan musiikkia et saa jotain baaritunnelmaa ja tanssijalka vipattamaan,sitten alkaa puhelin soimaan jne...
ai että et me naiset ollaan turhamaisia välillä. =D

tämän näköisenä sit ulos mentiin


Henkselit paukkuen lähettiin sit Jenny Woohon..
valkoinen toppi Gina Tricot
Henkselit Cyper shop
paljetti legginssit Spirit store
kengät Dinsko
laitoin matalat kengät sen takia,kun halusin tanssia toooooodella paljon,niin mä teinkin !


jaaa... korut ovat :
Rannekoru lindex
sormukset henkasta ja maukasta

paikalle päästyään,niin meno oli tosi kova silloin.. paikka oli ihan täpötäysi,musiikki pauhaa ja alkoholia virtasi ..
mä en yhtään tiiä,mihin kemuihin ollaan eksytty.. illan isäntä/emäntänä oli Cristal Snow... siinähän se lörpötteli lavalla ,toivottaen hyvää iltaa ja sitten yhtäkkiä lavalle pompahti suomen Lady Gaga eli Nicola... kaveri oli Dragqueen... hahahaha... alko laulaa suomeksi lady gagan biiseja esim: bad romance ja telephone... äänessä ei ollut mitään kehuttavaa ,mutta se lavakarisma ja miten otti yleisön hyvin haltuun.. oli mahtava.. mä olin ainaskin ihan messissä..pompin ja lauloin mukana.. kaverit vaan naureskeli ja totesivat et .."ihan ymmärrättävää.. leena ei ole pitkään aikaan ollut baarissa" =D tässä on kuva siitä "lady gagasta" aika huono kuva tuli,mut koittakaa saada selvää.


sillä oli kokovartalo sukkahousut päällä ja ympäri vartaloa teipattu semmoinen keltainen eristetty teippi ja puhelin päässä,niinkuin Lady gagan musiikkivideossa telephone.



esityksen aikana katoin ympärille.. Homo pareja ja lesbopareja oli baari täynnä.... menin vessaan.. Unisex vessa.. =DDD hahahaha.. johonki ihme kemuihin ollaan tultu..Ei mulla MISSÄÄN nimessä ole homoja tai lesboja vastaan mitään,musta olisi ihanaa saada joku homoystäväks,keneltä saisi shoppailuun mielipiteitä ja seuraa. =D mutta miten hassua kun en ole ikinä ite ollut missään tuommoisissa juhlissa ollut ,vessaan kun meni niin kuunteli kahen homon puheita.. "siis mä en voi käsittää,miks sei juttele mulle,mitä mä oon tehnyt..jne.. " siis aivan samoja puheita kun kuulee normaalissa baareissa tyttöjen vessassa.. mahtavaa ! =D
Tanssin ihan koko ajan..
Jenny woossa on se mahtava et ne istumapaikat ovat ISOJA sänkyjä ,eli siinä kelpasi löhöillä taikka nukahtaa jos kehtaa. =D
muutamii isku yrityksii tuli nais puolisilta.. hahah.. aika imarreltu olin.. mut oon 100% prosenttisesti hetero.. sorry..

tässä on illasta muutamia kuvia.. so enjoy !







siellä oli semmoinen pusukoppi... minkä sai lukkoon,no mehän mentiin heti testaamaan se !


ihanat ystävät !

Kong, Tankki


Hipsuuu... "Hiep"


Tankki

ja mehän keksittiin tilaa tanssii,jos tanssilattia oli ihan täys.








paikka ja bileet olivat erillaiset missä me yleensä käydään,mutta HAUSKAA oli... aina ei tarvii mennäå vanhan kaavan mukaan,vaan pitää uskaltaa ottaa riskii ja kokeilla jotain uutta.
Kotona oltiin joskus puol kuuden aikoihin ja nukkumaan menin kuudelta.. eli oli erittäin onnistunut ilta.. kiiiiiiiitoooooooosh ! =D



tanssijalan nostatus biisi:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)