maanantai 1. maaliskuuta 2010

ihana maanantai,vai onko?

Taas uusi viikko alkaa ja mitä nyt uloski katoin niin räntää ja lunta sataa kuin esterin pyllystä.. ei kiva,ei mikään unelma sää... tahtoo jäädä kotiin,mutta työmaa alkaa pikku hiljaa kutsuu .. no kun tän ja huomisen jaksaa niin sitten taas on muutaman päivän vapaata..

On ollut vähän semmoinen tuleeko kipeeksi vai ei olo. Keho ei oo mitenkään normaalin oloinen,on täs muutaman päivän närästänyt tiuhaan tahtiin et huono olo on ollut... kylmä ja kuuma olo ollut ja nukkuminenkin on ollut kauheeta.. aika harvoin oon kipee ja mulla on se periaate et jos en pääse ylös sängystä aamulla et oon OIKEESTI kipee niin sit haen saikkuu,muuten oon ollut kuumeisena,korvatulehdus ja poskiontelotulehduksen aikana töissä...niin kauan kuin voimaa riittää niin painan töitä. =D ei fiksuu.. mutta inhoon et oon toimeton ,eli pitää olla vaan kotona..eikä tehä mitään.. vaikka välillä se tuntuukin ihanalta.. tuun ja meen..se oon mä =D

heeeeeeeiiiii... taas oon tehnyt ihania löytöjä kesäksi.. =D


Gina tricotin paita,ihana ... voi pitää valkoisien farkkujen kanssa tai legginssien kanssa ja kesällä varsinkin jos lähtee rannalle niin biksut alle ,toi paita päälle ja vyö vaan siihen ja mars rannalle,paita on tarpeeksi pitkä et peittää kyllä ainaskin mun pyllyn. =D


like this !

Ja tää löysin Lindexilt ! Aivan ihana sinivalkoinen raitainen korsettimainen rintsikat! näitä voi käyttää ihan tällaisenaan tai sit vetäiset korkeavyötärö malliset housun tai hameen päälle... vähän pitää näkyä kummiskin koska sehän on se ideana.. jos olet rohkea ja uskallat ! sehän onkin kesän juju... something little,sexyy and Funkyy =D





vähän käsikoruja Lindexiltä



ja nyt muutenkin oon vähän ihastunut tohon laivasto ja pin up juttuun.. yks ilta kun siivosin vaatekaappini,niin mitä kas kas sieltä löytyikään.. joku 5 vuotta vanha toppi,joka sopii täydellisesti tulevaan kesään.. ainoastaan pitää ostaa korkeavyötärö malliset kapeat farkut mis koristaa kultaiset napit edessä,semmoset näin Zaras yks päivä,mutta kokoja ei enään ollut.. so pliis jos tiiätte niin tell me !!! i really need it.



ja niin näin sitä korsetti rintsikkaa voi myös käyttää..
'




Paita on Janin.. hahaha.. Zaran miestenmallistosta.. eli nyt kesän juju on myös.. lainaa poikaystävän vaatevarastosta vaatteita.. housut american eagle.. ja kuvitelkaa kultaisii isoja näyttävii koruja tohon mukaan... kesä kesä tuu jo.. !

mut hyvää maanantaita kaikille..lähen tosta rämpii tonne räntäsateeseen.. on tää talvi niin ihanaa ihanaa..


onneksi mun mieltä nostataa.. 50 cent feat neyo - Baby by me.. käykää kuuntelee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)