tiistai 2. maaliskuuta 2010

tiistai

Tänään oli suht rauhallinen työpäivä mulla. Seurana mulla oli tänään töissä harjoittelija Niina.. aivan suloinen tyttö ja nopea oppimaan asioissa.

Eilinen päivä meni taas nopeesti ..läksin viideksi töihin ja sitä ennen aattelin piipahtaa itiksen hinnat kuutamoilla.. mutta eihän sieltä sit löytynyt mulle mitään... ei yhtään mitään... ei mulla mitään tarvetta ollukkaan mitään,mutta ainahan sitä toivoo et löytyisi jotain kivaa ja halvalla... mutta ei.. ehkäpä vaan ihan hyvä niin...

maanantai asu oli tämmöinen.. löysin mun vaatekaapista kauan kadotetun Gina tricotista ostettu merimies paita.. siis tää paita istuu ja tykkään noista pikkusista yksityis kohtaisista jutuista.









Elikkä paita on Gina tricot
huivi gina tricot
farkut Zara
kengät century 21

noilla sitten tallustelin eilen päivät pitkät.
Maanantai on muutenkin kiva telkku päivä.. ensiksi puol viiden aikoihin tulee telkkarist the Hills,sitten myöhemmin illalla tulee Canadan huippumallikisat, täydelliset naiset,joka on super hyvä !! Tykkään siitä sarjasta,koska joka jakso on erillainen se ei junnaa yhessä asiassa miljoonaa vuotta niinkuin kauniit ja rohkeat,päivien viemää tai LOST..
Ja loppuhuipennus illanpäätteeksi telkkari sarjoista on jenkkiläinen sarja,joka on nyt todella suosittu.. vähän vamppyyrii,actionii,romantiikkaa ja jännitystä niin on TRUE BLOOD joka tulee maanantaisin klo 22.35 tv2.. siis ihan huippu sarja ! oon muutamaan otteeseen kattonut tätä canal plussalt,kun sitä tulee.. ja oikeesti tää on hyvä ! Suosittelen !



Niih..sit mulla on ollut kauheen valinnan ongelmia... mullahan on ollut puolisen vuotta sitten rakennekynnet,ja nyt mun jokaisella ystävällä on semmoiset,työkavereillakin,niin alkaa himottaa saada itselleen myös sellaiset.. itselläni oli ihan sika kauan rakennekynnet,mutta sitten kyllästyin loppujen lopuksi niitten joka toisen tai kolmannen viikon huoltoon,se istuminen ja odottaminen... huuuh..ei ihan mun juttu,mutta sitten kun ne sai valmiiksi..niin oi että.. tunsin itseeni naiseksi.. =DD siis miten pienellä ja vähällä saakaan tollasta tunnetta aikaiseksi.. nyt mulla on tällaiset nakkisormet ja kamalat kynnet.... mitä mä teen... hjelp.. ????? Sanoin itselleni et jos satsaan johonki,niin se on Hiukset ! niihinkin uppoo sitä rahaa paljon..
Toinen asia on ripsipidennykset... niitä haluisin kokeilla jokupäivä,ehkäpä kesällä sitten.. säästyy aikaa kun ei tarvii meikkii laittaa ja ripset näyttääkin jo hyvältä... pelkään vaan et omat ripset alkaa kärsii siitä ja tottakai ripsipidennykset maksaa lähes 100€... way too much ! ... mut joo pitää sitäkin sumplii... hmmm...


ja nää kuulu viel maanantain asuun..sormukset.

Tänään mä olin vähän tylsä.. pääsin maanantaina niin yömyöhään töistä ja tänään oli heti aamuvuoro, niin aamulla ku heräsin niin otin ensimmäiset vaatekappaleet mitkä tuli ekana käteen ja pistin päälle.


ostettiin Guita Hero peli..yritettiin pelata,niin ei onnistunut.. =( byhyy... en tiiä miksi..ois ollut ihan kivaa hakkaa toi Jani tossa pelissä.. pitää yrittää huomenna sitten.... ja huomennahan mulla on vapaa päivä.. ou jeeeeee !!! nukun piiiiiiiiiiitkäääääään ja meinaan vähän kokkailla meille ruokaakin... yammyy... mut nyt meen tästä tekee iltahommia ja vähän harrastaa tyttöystävä ja poikaystävä iltaa.. sooo hyviä öitä kaikille.. pusuja !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)