keskiviikko 31. maaliskuuta 2010

jaba daba duu

keskiviikko päivä ja huomenna todella monella alkaa piiiiiiiitkä viikonloppu vapaa.. itekkin sain tällaisen yllätyksen et ,tää viikko ja ens viikko menee aamuvuoroissa vaan.. jepajee =D
Aamuvuoroissa on se kivaa ,et ehtii vielä kaupoissa pyörii,näkee ystäviä ja olla hetken aikaa poikaystävän kanssa ,ennen kuin mennään nukkumaan. =)
Ja vielä pääsee pois valoisaan aikaan.
Työpäivä meni nopeesti.. teih yhden puhelinsoiton työasioista koskevaa.. aika tärkee puhelu mulle.. jännitti ihan kauheesti.. sain asiasta varmistuksen ja mitä oikeuksia mulla on.. se riitti mulle.. siis se tieto.. nyt vaan jatkan tätä asiaa eteenpäin loppuun asti,että itse olen tyytyväinen.. huh.. =D
Palkka tuli ja meni.... böööööö... mistä näitä laskuja tulee?
Tein ainaskin Viking loton.. jos sieltä nyt napsahtaisi 15 miljoonaa mulle,niin sekoisin ihan totaalisesti !!! en edes tiiä kykenisinkö mennä huomenna töihin jos voittaisin.. =D

mun vaatetus oli tänään aika "eläimellistä menoa"

korvikset on H&M
persikka paita Gina Tricot
eläinkuosi toppi H&M
ja farkut oli jalassa..
Jos oisin lisännyt jonkun luun tai oksan tohon muun hiuksiin ,niin olisin sulautunut samaan jengiin ku kiviset ja soraset =D

niinku toi baby tos vasemmassa alakulmassa.

pitäiskö sitä huomenna lähtee ulos... hmmmm... i dunnooooo.. perjantaina olis kyllä aamuvuoro.. tosin vasta klo:11.00 ja pääsen 18.00 pois... onneks on tää ja huominen aamupäivä aikaa mietiskellä..

pitihän mun palkkapäivänä jotenkin palkita itseeni.. kummiskin vähäisillä jutuilla.

ostin tän sitten hennesistä ,tää hattu istuu niin hyvin mun päähän.


nää on kyl yks parhaimpii kenkii mitä mulla on... nyt niitä ei voi viel käyttää,kun tota loskaa on niin paljon,mutta kesäkeleillä jesss !


kivat kukkaset korvikset.. =D

ja sitten noi pitkävartiset sukat ,mitkä aijon käyttää noitten farkkushortsien kanssa... sukat kyllä saisi hieman olla pidemmät,eli niitä sitten metsästämään ..



jouduin täs kattoo muutaman tunnin jalkapalloo Arsenal vs Barcelona.. ja niinku varmaan tiiätte mun toinen puolisko... jalkapallo on sille elämä ja kuolema... täällä se huuteli ja hyppi kun joku seinähullu... sitten kun oma lempijoukkue pelasi huonosti ja peli päättyi tasapeliin,niin oltiin myrtsejä ja "kaikki on ihan pilalla" olo.. ei voi muuta kun pyörittää silmiä vaan ja nauraa =DD


tää kuva kuvastaa sitä hetkeä kun Jani huutaa pelin aikana =DD
nyt se meni "suuttuneena" sänkyyn nukkuu... hahahahaha
mut ei auta muu kun itse mennä sänkyyn perässä.. huomenna on parasta ilmestyä töihin..
hyvää yötä kaikille =D

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia!!!! <333

    VastaaPoista
  2. oot kaunis ja mä diggaan niin paljon sun hiuksista! ihanan paksut ja pitkät, oispa mullakin :( ja ihanaa et oot useimmin päivitellyt blogiasi! tätä on aina niin kiva seuraa!

    VastaaPoista
  3. anonyymi: Kiiitos =D

    Anonyymi: Voi kiitos. joo paksut ne on ja pitkät vielä... mulla on aina ollut pitkät hiukset ja toivois lyhyemmät hiukset,mutku ei uskalla leikkauttaa =DD ehkä joku kaunispäivä..
    juuuh..yritän päivittää uutta tietoo blogiini niin usein kun on mahdollista,musta on hauskaa kirjoitella tänne.. ja tosi kiva et tykkäät =DD

    VastaaPoista
  4. Älä vaan missään nimessä leikkaa tuota upeaa kruunuasi! Se on todella kaunis! Pitkät hiukset on niin naiselliset ja sun kasvojen malliin sopii just perfect pidemmät! Ja mä kans tykkään kun oot alkanut päivittelee blogiasi useammin! Tätä on niin ilo seurata<3 -Christell-

    VastaaPoista

voi kommentoida =)