keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

keskiviikko

miten nää vapaapäivät menee näin nopeesti?

onneks on vielä huominen päivä vapaata,aattelin aamulla eka maalata noi meijän vaatehyllyt tummiksi.. vihdoin ja viimeinkin... käytiin K-raudassa ja mähän sitten innostuin noista värimaailmasta ja valitsin tumman sävyn koska kämppä on enemmän tummaata ... ihania juttuja olisi tarttunut mukaan jos sitä rahaa olisi ollut paljon.. DAMN !!! ei tullut nytkään vikinglotosta päävoittoa... voitin kummiskin siitä 6,5€.. jihuu !! =DDD
Jos olisi ollut ylimmääräistä rahaa niin K-raudasta olisi lähtenyt mukaan poreamme missä on pieni flättiscreeni mukana..hintaa oli lähes 5000€ ja ulkogrilli.. ja paljon paljon muitakin asioita olisin ostanut... mutta pari Nykki tauluu lähti mukaan meidän kotiin ja maalipurkki... meidän kämppähän on totally New York vaan ! =DDD
Menin sitten tänään kellarissakin piipahtamassa,sieltä löyty paljon kaikkee ... niitti vöitä..siis varmaankin 5 vuoden vanhoja vöitä jotka ovat taas palanneet muotiin takas,pari siskon vanhoja nykki tauluja..siistii =))) ja sitten muutamii hassuja verhoja.. eli hyviä löytöjä oli.. säästyy rahaa vaan =)

Käytiin sitten kiertelee lanternan sisustuskaupoissa,muutamia asioita tai esineitä pisti silmään,pitää huomenna tai jokupäivä kun oon yksin niin mennä ihan kunnolla kattoo noita tavaroita...toinen kun taas ei ole niin innostunut sisustuksesta kuin mä..
Sitten myöhemmin illalla janin vanhemmat tuli meille kaffelle ja pullalle... ei mä en oo pullia leivonnut.. syy: en osaaaaa !!! =S oon tosi huono leipoo.. tai harrastan sitä aika vähän vaikka tykkään ihan kauheesti kattoo kaikkee ruokaanliittyviä ohjelmia,mutta ei vaan riitä sitä aikaa siihen leipomiseen... mutta en lannistu siitä... jokupäivä mä yllätän teijät ja leivon herkkuja !
u will see then !! hohoho xD

päivän paras teko leenalta:
Laitoin kattoon lampun ihan ite !!! wohoooo... siis jopa jani ei osannut laittaa sitä... siitä piti itseasiassa ottaa katosta se muovinen pala pois,missä sen alla paljastuu kaikki johdot.. mun lampussa ei ollut pistoketta niin mun piti irrottaa katosta se pistoke härveli pois ja sit asentaa meidän lampun johtoon se sokeripala ja yhdistää se kattoon.. ja tadaaa... se TOIMI !!!!
olin mä aika onnessaan kun onnistuin tehtävässä ja jani ei.. =)

peilit on saatu paikalleen ja tein meille KANAviilokkia ja voin sanoa että oli ensimmäiseksi kerraksi todella maukasta..

tänään leena oli tämmöinen:





kauluspaita on Janin
housut oli american eagle
vyö oli h&m

Niin joo tässä olis nyt kuvia siitä meidän ongelmasohvasta,nyt ollaan saatu kaikki osta ja oikeen sohvan meille..


ja tässä oli löytöjä kellarista.



ja nyt poikaystäväkin on innostunut täst blogista mut se ei osaa käyttää.. meenpähän auttaa sitä... mitä se tekis ilman mua.. =D eiköhän tää loppuilta mee sitten siihen..
huomiseen ...ciao.. puss <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)