perjantai 26. maaliskuuta 2010

please wake me up

voisko joku herättää mut?
oon ihan väsynyt... työpäivä vielä edessä.. niin homehtunut olo... huoh.. =(
ehkäpä toi ilmasto tekee sen,taikka se et en ole puuhaillut mitään mun vapaapäivillä.. laiskotellut vaan.. no oon mä kyl kämpän siivonnut ja muuta,mutta millois se kesä tulee.. tahtoisi jo ranalle löhöilee,chillailee kamujen kanssa terassilla,pyöräillä ja muuta aktiiviteetti tehä.. kuulostan kyl aika elämään kyllästyneeltä.. En suinkaan ole,mutta eipä oikeastaan mitään oo tapahtunut.. tuntuu vähän vaan et elämä menee kuin oravanpyörä..

mutta hei.. kävinhän mä eilen kattomassa sen Liisa ihmemaan 3D:nä ja hyvin tehty oli,tyttöjen elokuvahan se oli.. lapsuus tuli mieleen.. kaikki ne Disney elokuvat mitä oli nähnyt.. niitä kyllä voi tässä iässä vieläkin katsoa.. =D

jaaaa..eilinen päivä oli taas mässypäivä ja roskaruoka päivä:


mun eilinen iltapala.. Bic Mac.. ihan turhan salailen.. jeps..syön aika paljon junkfood and im proud of it ! =D kyllä niitä terveys ruokiakin syön tai yritän =D

miten näistä voi kieltäytyä ?



mitä elokuvan katsominen on ilman herkkuja? mulle nämä asiat kuuluvat siihen.. kallistun näihin herkkupeppuihin.. =DD


ja tää oli se elokuva. =D harmitti vaan että muutamii kohtauksia mitkä walt disney elokuvassa oli,niin niitä ei ollut tässä elokuvassa... okei elokuva kesti sen 2h,niin ihan ymmärettävää..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)