torstai 25. maaliskuuta 2010

muutakin musiikkia ..

oon tässä laiskotellut koko päivän,niinhän se välilläkin pitää mennä.. munhan piti joku kaunis päivä postailla tänne vähän mun musiikki mausta.. Itse kuuntelen laidasta laitaan musiikkia,Metallii,rockia,tanssi musaa ja räppiä .. kaikki käy.. kyllä sitä nuorempana,kun olin 14-15 v,niin sitä kuunteli enemmän Metallicaa,Kornia,system of down,Limp Bizkit.. yms.. hahah..varmaankin vaikeeta kuvitella mun kuuntelevan metallii.. mutta nää bändit ovat erittäin hyviä salimusiikkiin,jos haluat poistaa päivän stressit pois.. tai jos on ollut huonopäivä,niin stereoihin vähän Kornii .. auttaa ainaskin mua purkaa stressii..


vieläkin kuuluu mun lemppari biiseihin

ja sitten kun haluaa tanssii,niin tää vieläkin jaksaa nostattaa mun jalkoja:


ja sitten kun haluaa lauleskella autossa,aurinko paistaa ja kauhee ruuhka,niin tää kyl nostaa mun suupielet ylös:


mutta en kuuntele ainoastaan jenkkimusaa,vaan muhun puree myös,japski,korea ja taiwan poppii.. kyllä nekin osaa tehä musiikkia.. musiikki on vaan enemmän poppi ja tanssin puoleista.. tässä olisi muutamia,bämdejä mitkä mahtuu myös mun musiikkiin.

BIGBANG

musiikki on tanssihtavaa .. look and enjoyed.. =D ihmsille jotka ovat avoimii muihinkin kuin yhteen lajiin =D

SE7EN

ihana ballaadi biisi

Hyori Lee



ja muuuuuuita ja paaaaljon löytyy... =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)