maanantai 15. maaliskuuta 2010

koti konstein kesäkuntoon

Woooow.. mikä sää !!! ja meikäläinen on kotona... oikeestaan oon taas siivoskellut kotona ,imuroinut,tiskannut ja vaikka mitä... soitin janillekkin monta kertaa et:"onko siellä ulkona kylmä" niin vastaus on "ON kylmä" miks kun ikkunasta kattoo ulos ja aurinkopaistaa niin näyttää siltä et siel on lämmin,ihan kesä säältä,paitsi noi lumikasat pihalla pilaa ton jutun.

joo siivouksen jälkeen oon kuunnellut vaan musaa täysillä ja jammaillut sen mukana.. khehehe.. onneks oon yksin kotona niin kukaan ei nää mun shake shake ja pyllyn vatkauksii ja lantio mooveja tääl... hahahaha.. mutta uskomatonta siinä on että hiki tulee, muutaman tunnin kun tanssahtelet ja vaikka vedät muutamat kymmenet vatsikset päälle niin hyvä olo mulle ainaskin tulee ja hyvä mieli töihin mennä.. khehe






eli tanssi niin kun kukaan ei katso! Eli anna vaan sen sisäisen bilehileen tulla ulos vaan.. hahah xD onneks jani ei oo tääl,häpeis varmaan mua silmät päästä,kun pompin ja pyörin lattial..

ajattelin mennä Uffiin kattoo jos sieltä löytyisi jotain kivaa ... yritän tässä harjoittaa itseni että.. kaikkee ei tarvi aina olla uutta,hyviä tavaroita voi löytää myös kirppiksel ja säästyy viel rahaakin. mut kukaan ei oikein haluu lähtee mun kanssa Valtterin kirppikselle..höh.. =(

keeps ur eyes on me:





sininen paita: Zara
Valkoinen paita alla Gina Tricot
Vyö forever 21
housut gina tricot
ja noihin aijon yhdistää valkoiset converset ,juuri sen takia että menen taas yö vuoroon.. oh great.. ja sitten huomenna early morning palaveri.. =( byhyy.. eli 6h yö unet tiedossa..jepulijee ..
Aurinkoista päivää kaikille ja maanantaita.

ps.täs on muutamia bileen nostatus biisejä.









enjoyyy !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)