maanantai 29. maaliskuuta 2010

tyypillinen maanantai

maanantai maanantai..
voiko tästä päivästä sanoo mitään hyvää..
ensimmäinen päivä viikolle,eli vielä 4 päivää kun joillakin alkaa viikonloppuvapaata ,paitsi tällä viikolla monilla alkaa jo torstaina pitkä viikonloppu vapaa..
katoin ulos aamulla ikkunasta sataa loskaa.. jee..
viikonloppuvapaista olen erittäin kateellinen muille,mutta loskakeli ei mua niinkään haittaa.. sain taas uuden työvuorolistan käteen.. EI taaskaan viikonloppu vapaita.. PAITSI 1,5kk sitten anottu vappu vapaa vkl.. jee =D mutta siihenkin on kuukausi et on vkl vapaa.. oh great !

Positiivista tänään:

kävin huoltaa mun kynnet =D
en tiennyt ythään minkälaiset kynnet laittaisin.. väri skaala oli niin laaja.. kirkkaista väreistä glitteriin..
Kesällä sitten meinaan laittaa kirkkaita värejä kynsiin,pinkkii,neon vihreetä yms... nyt päädyin tummaan siniseen ,missä on liiloja glittereitä.



ihan kivat niistä tuli =D

ja lisää kivoja löytöjä:
Kävin mun hyllyt läpi ja löysin mun pölyttyneen meikkisalkun. En edes muistanut miten paljon meikkejä multa löytyy .. luomivärejä oli laidasta laitaan.. käyttämättömiä ja värejä oli paljon.. kivaa oli löytää nää,vaikka käytän lähes päivittäin noita samoja meikkejä mitä mulla on aina... mutta kesä tulee niin on kivaa laittaa värejä naamaan.. =D






ja lisää plussaa.. TRUE BLOOD tulee tänään.sitä ei voi missään tapauksessa missata..se on niin hyvä sarja ! oon ihan koukussa siihen.. vapyyrit =D

Ja epäonneekin oli tänään.. etin meidän ylähyllystä piuhoja ja siinä samalla hyllyllä oli suht TÄYS tolupurkki ,joka sitte tippu lattialle,korkki hajosi ja kaikki ne vedet ja litkut levisi lattialle ja mattoon.. veti mut aika sanattomaksi..


tänään sitten olin vähän Lazydazy ja hengasin näillä vaatetuksilla koko päivän kotona,paitsi silloin ku lähin kynsii huoltaa,niin oli mulla farkut jalassa.. =D

rennot ja mukavat oli päivän sana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)