perjantai 12. maaliskuuta 2010

frrreeeeeedaaaag !

huomenta kaikille !'

Taas on jäänyt muutamia päiviä väliin kun en oo ehtinyt kirjoitella tänne.. ehkä se tekee hyvää vaan ,et en tuputa teille liikaa informaatiota =DD
kolme vapaata päivää mulla on ollut ja jee... oon saanut vihdoin ja viimeinkin maalattuu noi lipastot kuntoon,oon asettanut ne jo paikoilleen ja vaatteet jo sisällä.. ja kas kas.. huomasin et kaappitilaa tuli lisää kertaheitolla,vaikka kysyin ja tarjosin Janille kovasti niitä tiloja " ootsä nyt ihan varma et sä et tarvii kaappitilaa?" niin vastaus oli " emmä tarvii,mulle riittää noi komeron hyllyt " hip hei..eli se tietää leenalle vaan lisää vaatteita.. wihiiii.. =DDD

vapaa päivät meni nopeesti,oli niin hyvät säät et oon muutaman päivän lähtenyt keskustaan pyörii,mut ei oo kyl mitään näitten kolmen päivän aikana tarttunut mukaan kotiin... outoa? ehkäpä toi vietnamin matka alkaa kuumottaa ,niin alkaa pihistellä ja säästää siihen sitten rahaa.. Zarasta olisi vaikka mitä löytynyt ,kaikkee merihenkisii vaatteita ja laukkuja.. love it... mut kyllä mulla niitä vaatteita on kaapissakin niin pidän pikkuisen paussin vaateostoksissa ja kierrätän noita mun vanhoja vaatteita siks aikaa.. =)

ehkä syy miks en oo päässyt kirjoittelee tänne ,et oon joutunut olee lapsenlikkana myös nää vapaapäivinä,vanhin mukula on 3 wee ja pienin 1,5 v,näitten hoivaaminen on oikeesti paljon rankempaa kuin salilla tai duunissa käynti.. huh. ! saa juosta perään ihan koko ajan... ihan hyvää harjoitusta se on mulle vaan.. =)

my morning breakfast:





myslimuroja ja jogurttii.. kauhee kun Facebookkiin kun aina meen,niin kaikilla on kauhee kesäkuntoon ohjelma jo nyt päällä... munki pitäisi aloittaa jos aijon kesällä olla hyvässä kunnossa ! emmä kummiskaan mitään hulluja diettejä tai treenaus ohjelmaa aijo käydä.... pitää myös kattoo mitä suuhun pistää kans..ehkä tänään on hyvä aloittaa terveelisen elämän eläminen...
naisella pitää olla vähän sitä löllöö jossakin...ohan se kaunista ja kivaa katottavaa ja kivaa unelmoida jos olisi tämmöinen kroppa


alessandral on kyl unelma kroppa... miks mul ei oo tommosta ? byhyy..

oon kyl täs 6 vuotta ollut ihan samanpainonen ,et välillä muutaman kilon tippunut työstressin takia,mut eipä oikeestaan muuta..jos jotain voisi muuttaa niin,litteempi masu ja pyöreempi pylly.. hahahah... =D
pitää varmaan istuu enemmän ..eiku eiii.. sillon peppu menee lyttyyn...nou nou.. hahah =D

vooii apua... ihanan aurinkoinen ilma.. menkää nauttii siitä... kesä tulee.. jee =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)