lauantai 13. maaliskuuta 2010

mamiiiiii... i got brand new toy !!!!

jep... ooops i did it again !!
kävin sitten eilen ostamassa uuden kameran itselleni,oon haaveillut pitkään jo uuden kameran ostamisest ja nyt sain sen.




Canon eos 450d,eli ihan mulle sopiva kamera,kuvaaja harrastajalle. ihan huippuu oon ihan fiiliksis.. sitten pitää alkaa ostaa noita objektiiveja jotka ovat aika kalliit ja salama ja kameralaukku.. huh... toi kamerakin oli tarjouksessa 500€ niin ostin sen pois.. =) haluun sen yhen objektiivin joka on vähän valovoimaisempi kuin toi kitti.. =DDD nyt pääsee räpsii kunnon kuvia... pitää lukee vaan toi ohjekirja läpi,niin paljon vielä opittavaa et saa tarkkoja ja kauniita kuvia,onneks oon joskus aikaisemmin käyttänyt järkkäreitä,niin en oo ihan käsi.. =D

Eilen töissä meni tosi nopeasti aika.
Mut ihan oikeasti..aika hermoja raastava päivä,tuntu et mielisairaalan ovet oli auki eilen,kun muutama asiakas oli ihan outoja ja hankaluuksiahan oli muutama tapaus. En nyt puhu kanta-asiakkaista....nehän on aina mielenvikaisia... hahahaha =D no eikä.. ihania ne on ! Ihanaa kuulla heiltä eilen ja kannustusta ja positiivista palautetta mun blogista,musta on ihanaa et pääsen ilahduttaa jonkun mun hölöpölö kirjoituksilla =D kiitos !!
Niin joo ..tääkin kuukausi menee ilman viikonloppu vapaita.. epist =( tuntuu et jää kaikista menoista paitsi... onneks kaivo aukee kesällä,niin sinne voi hyvinmielin mennä keskiviikkona juhlii... =D

eilinen asu:




Nahkatakki H&M
villapaita H&M
kengät Century 21
aurinkolasit Bianco

vauva on siskon..valitettavasti =D

2 kommenttia:

  1. mistä ostit ton kameran? tosi makee

    VastaaPoista
  2. Hei !
    Ostin sen Anttilasta,plussa kortilla sai sen halvemmalla ja olen ERITTÄIN tyytyväinen ja hyvä alku tällaiselle harrastelijalle..
    500€ oli hinta kortilla.

    VastaaPoista

voi kommentoida =)