tiistai 30. maaliskuuta 2010

busy busy

huuuuuaaaaaah!!
tekisi mieli vaan huutaa ja kovaa et koko kerrostalon naapurit kuulee..
en voi ymmärtää,mun pää vieläkin jyskyttää ja taas huonosti nukuttu yö.. =( mikäköhän mulla on.. varmaankin niskat jumissa ja pahasti,kun oikeeseen ohimoon jumputtaa ja pahasti.. ei auta muu kun buranaa naamaan vaan,niin eiköhän se siitä helpotu.
on ollut vähän kiireinen aamupäivä.. kun on puolikuntoinen niin asiatkin ei luista hirveen nopeesti.. kämppä siivottu,peti pedattu,ruuat tehty,puhelin asioita hoidettu ja kohta suuntaan työmaalle.
Tekisi mieli huutaa et TIME OUT !!!
hraaaah.. eipä tässä auta mikään valittelu.. nyt Leena HSSSSssssss....
ai niin puhuttiin mun tyttökaverin kanssa,oli tarkoitus lähtee silloin Vietnamiin elokuussa .... suunnitelma muuttui.. me lähetään vähän isommalla porukalla Hong Kongiin silloin... jeeeeee... pitää odottaa vaan et jospa hulluilla päivillä olisi liput siihen aikoihin halvat,niin sitten se on menoa ! =D meillä tulee olee niin hauskaa !!

löysin mun kaapista ihan käyttämättömän raitapaidan.. =D hahaha.. pitäisi oikeesti tehä se inventaario vaatekomeroon niin tietää mitä on.


2 kommenttia:

  1. moi kaunokki. mainitsin sulle taannoin et älä ihmees värjää juurikasvua poijes.. täs on hyvä artikkeli LUE:

    http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/kauneus.asp?id=2034297

    -christelle-

    VastaaPoista
  2. kiitos Christelle ! =D
    taidanpa jättää ne näin,enkä värjää juurii pois.. ohan siinä totuttelemista,mutta huoletonta vaatetyylissä ja hiuksissa, kuulostaa ihan mulle tehdyltä =D

    VastaaPoista

voi kommentoida =)