perjantai 12. maaliskuuta 2010

eilistä

eilen sitten lähin taas keskustassa käymään,oli niin nätti ilma ja lämmin... nolla kelillä ilmasto oli ja päätin sitten kokeilla vähän "jospa pärjään tänään nahkatakilla" ihan hyvin mä pärjäsinkin ,paitsi sit kun aurinko laski,silloin alko tuulee kauheesti.. onneksi olin varautunut siihen ja otinylimmääräisen villapuseron mukaan..

hauska päivä oli,lapsien kanssa lähettiin liikkeelle ,siis siskon lapset ja äippä tuli myös mukaan..
mulla on AINA mukana kamera et saa just napsittuu ulkokuvia tai muuta vastaavaa.. ja kolme vuotias siskon poika Benjamin näki mun kameran ja halusi napsii kuvii.. siis tää kaveri on oikeesti fiksu.. se osaa auton perästä tai kuvasta jo pääteellä minkä merkkinen auto on,osaa käyttää i phonea,osaa käyttää tietokonetta ja nyt osaa napsii kuvia kameralla,kerran kun sille sanoo miten otetaan kuvia ja katotaan niin kaveri osaa sen jo.. ! HUH !.. ehkäpä se johtuu siitä et hänen isäkin on todella hyvä tietokonejutuissa ja muissa elektroniikka jutuissa..

mutta tässä tulee muutamia Benjin ottamia kuvia ja mun ottamia kans.


Benji otti meistä kuvan bussissa


pitihän siskonki päästä kuvaan kans


maisemakuvia metrosta


ja hieno kuva musta


niinku sanoin ..ei löytynyt mitää kaupasta mulle,eli keskityin johonki toiseen puuhaan,kun äiti taas shoppailuun.





mun vaatetus oli sit tämmöinen:


nahkatakki: H&M
housut:american eagle
villapaita: Gina tricot
valkoinen toppi: veromoda
valkoinen villapaita: H&M
kengät: century 21
sormukset : H&M ja Lindex
laukku: H&M

ja minä itse:


jaaa... nää oli alle 5 min kiharat... ilmakihartimella tehty..

kiva päivä oli ja loistava pikkukuvaaja mukana:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

voi kommentoida =)